دفتر معین در حسابداری :
دفتر
معین یک دفتر کمکی می باشد که حسابهای جزء یک حساب کل را در آن نگهداری و
ثبت می کنیم.به طور مثال وقتی ما یک حساب کل به نام بدهکاران را با کد دوازده
داریم همگی ما می دانیم وقتی موسسه ای فعالیت می کند بدهکاران آن یک نفر
نمی تواند باشد بلکه افراد متعددی وجود دارند که با شرکت معامله انجام می
دهند و میتوانند بدهکار یا بستانکار شرکت باشند.بنابراین در حسابداری برای نگهداری حساب های جزء یک حساب کل از دفتری به نام دفتر معین استفاده می کنند.
دانلود تم زیبا برای گوشی اندروید Samsung Galaxy S8
دانلود تم زیبا برای گوشی اندروید HTC J
دانلود تم زیبا برای گوشی اندروید Samsung Galaxy Tab 3 Lite 7.0 3G
دفتر ,یک ,حساب ,معین ,کل ,بدهکاران ,دفتر معین ,حساب کل ,یک حساب ,جزء یک ,در حسابداری
درباره این سایت